Suzuki Rm-z 250 2024
- Marca: Suzuki
- Vandut si livrat de: Bardak Motor
- Cod produs: b68rBDK-MDAwMjE2
- Stoc limitat
Categorii variate
Alege dintr-o gama variata de produse
Transport local
Livram produsele direct la usa ta
Comanda rapida
Termen de livrare: 1-5 zile
Clasa 250 cc din motocross nu iartă nici cele mai mici slăbiciuni. De aceea am re-desenat complet noul model RM-Z250 în scopul obținerii celui mai bun raport "Run, Turn and Stop" necesar pentru a ieși învingător în acestă adevarată arenă ultracompetitivă. Lucrul intens al inginerilor Suzuki a generat încă o dată un RM-Z250 ca model lider, cu un nou motor, ce oferă o putere crescută pe o plajă mai mare de turație și cu un sistem electronic avansat, un cadru și o basculă mult mai ușoare, suspensie refacută pentru o mai bună manevrabilitate, un design complet nou și cu o listă întreagă de alte îmbunătățiri pentru a deveni cel mai puternic motocrosser din clasa sa.
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) este o acoperire cu carbură nichel-siliciu ezvoltată de către Suzuki pe baza experienţelor acumulate în lumea curselor. Cilindrii SCEM permit un schimb de căldură mai rapid, astfel se poate reduce jocul de montaj dintre piston şi cilindru, crescând durata de viaţă a ambelor componente.
S-HAC-ul RM-Z250 monitorizează poziția clapetei de accelerație și poziția treptelor de viteză pentru a regla timpul de aprindere pentru o accelerație maximă prin cele trei etape critice ale unui start de motocross: momentul exact al lansării, trecerea peste poarta de pornire și apoi pornirea in linie dreapta. Sunt disponibile trei setări, cu modul A destinat suprafețelor mai dure în care controlul axului roții este primordial, modul B pentru condiții normale de murdărie cu o tracțiune bună și o setare „oprită”.
Inerție redusă a arborelui cotit si inerție crescuta a alternatorului pentru a optimiza frana de motor.
Dispozitivul de întindere a lanțului cu came redesenat reduce fricțiunea și crește durabilitatea, în timp ce un nou dispozitiv de reglare are o gamă mai mare de tensiune pentru a reduce rezistența
Alezaj x cursa | 77 mm x 53.6 mm |
Ampatament | 1 485 mm |
Capacitate rezervor combustibil | 6.3 L |
Cauciuc fata | 80/100-21 51M, tube type |
Cauciuc spate | 110/90-19 57M, tube type |
Cuplu maxim | 29 Nm / 9 000 rpm |
Cutie de viteze | 5 rapoarte mecanic |
Frana fata | Mono Disc |
Frana spate | Mono disc |
Greutate proprie | 106 Kg |
Inaltime sa | 955 mm |
Lungime | 2 185 mm |
Putere | 42 CP (31 kW) / 12 500 rpm |
Suspensie fata | Furcă telescopică upside-down, arc elicoidal, amortizare pe ulei |
Suspensie spate | Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei |
Tip motor | 4 timpi, monocilindru, răcit cu lichid, DOHC |
Capacitate cilindrica | 249 cmc |